Summa sidvisningar

måndag 4 november 2013

Gnälla

 Idag känner jag för att gnälla av mig. Bara att det är måndag och att det är grått och ösregn gör att man är inte precis på topp.
 
 
Jag ska också gnälla lite över det här med shopping. På nya Coop city använder man nu sig av moderniteten "självscanning", kanonbra.....trodde jag. Det kanske kan bli bra om man skulle kunna mellan kl. 11,30-13,30 ha skylt på några scanningkassor där det skulle stå, Endast till för de som redan lärt sig hur man självscannar.
Det är ju fullkomligt kaos när alla ska börja med detta och som vanligt så ska ju ALLA shoppa just under den tiden när det är lunch för vissa. Att man sen kanske har alltid i världen att göra detta vid annan tid spelar ingen roll.
Jag fortsätter på temat shopping. Bara för att spä på denna dagens "roligheter", så kände jag för att ta storinhandlingen på Maxi också när jag slutat.
Måndag och vid 17,30 tror inte jag att såå många väljer att handla. Där hade jag fel, parkeringen full och massor med folk, gör svenska folket inget annat än handlar? 
 
Nu är jag äntligen hemma och ska inte göra ett dugg mer idag, bara njuta av att jag överlevt ännu en måndag.
Om någon som läser denna blogg vill lätta upp mig lite så kommer här ett tips:
 Överraska med en resa till solen (helst ikväll)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar