Summa sidvisningar

tisdag 26 november 2013

Kloning

Ibland hade det varit bra om man kunde klona sig. Jag dag har varit en sådan dag.
Jag tror dock inte jag hade pallat det så länge, hade säker blivit skittrött på mig själv. Om inte annat så hade säkert andra blivit rätt matta om jag funnits i två. 
Nu fungerar ju inte det där med kloning, därför skulle jag egentligen varit på två ställe samtidigt idag men fick prioritera.
Men effektivitet, snabba skor och peppande musik i öronen så hann jag jag med att vara med den sista timmen på styrelsemötet.
Men tack vare att min vice ordförande är en klippa så kände jag ingen oro att de skulle sakna mig
 
Imorse när jag kom till jobbet denna kylslagna morgon, möttes jag av GRATTIS. Jag hade vunnit i Ovesholms supporter lotteri. Kul att få lite tillbaka ibland!!!!
 

 
Dagens man är JOSEF, äntligen har han förstått hur vi damer vill att herrarna ska vara klädda på arbetet. Tänk om de andra kunde följa hans exempel.
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar