Summa sidvisningar

söndag 10 november 2013

Bara bra

 Öppet hus på gymnasieskolorna igår. Jag tog sonen och några kompisar med mig och gick iväg. För Elliot har det varit klart rätt länge vad han vill gå, Estetiska programmet inriktning teater på C4 gymnasiet. Det var alltså till teatern vi gick och fick vara med på en lektion samt fick information. Det kändes verkligen bra och Elliot skulle gärna börjat redan imorgon om det hade gått. Måste erkänna att det är skönt för en förälder när ens barn VET vad de vill
 
 Efter "skoldagen" ska man givetvis fika, det blev gofika på Fenix.
 
Under tiden IFK vann slaget i Malmö med alla fantastiska brandgula supportrar på plats, begav vi oss hem till Collianders på Gåsamiddag

 
 Vi hade en riktigt kul, god och härlig kväll med både nya och gamla bekantskaper.
Tack Collianders!!!
Idag är det slappedag för min del. Måste dock hinna med lite roddande inför veckan också. En vecka som blir minst sagt intensiv. Jag ska vara iväg en del och då måste jag ju se till att "sambon" har middagar klara.
Jag är inte den som längtar till jul i vanliga fall. Men i år gör jag det, anledningen är att jag då kommer få vara ledig en hel del och det är behövs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar