Summa sidvisningar

söndag 24 november 2013

Stabilt

Visst ska söndagar vara en vilodag???
Denna blev inte speciellt vilsam för mig. massor att fixa med för att veckan sen ska gå så smidigt som möjligt. Kläderna ska vara rena, mat ska finnas klar och däremellan har jag agerat taxi till sonen. Men nu är jag redo för ännu en vecka med arbete.
Imorgon sätts klockan på 04,15, VAD JAG LÄNGTAR.....NOT.
Trevligheterna denna dag har IFK stått för. 
I kamrathörnan serverade vi "Krutis" bakelser, mycket uppskattade
På planen såg det väldigt stabilt ut. Vinst med 40-25 gott 
De enda gångerna det kändes lite svajigt var när Ola bytte in den långe dansken, blir liksom nervös när han är på planen. Visst kan han göra mål ibland men han kan också passa och hoppa omkring helt förvirrat. Jag är absolut ingen expert, men jag anser nog att man bör fundera på om det inte snart är dags att byta ut denna spelare. Han är gullig och kär på alla sätt och vis, men handboll handlar ju om att leverera när det behövs och det tycker jag är allt för sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar