Summa sidvisningar

torsdag 14 november 2013

Energi

 Finns inte mycket som går uppemot att komma hem till en nystädad lägenhet, det är så lyxigt och härligt.
Men nu måste jag själv upp tillbevis. Den tjejen som är här och hjälper mig med städningen ska på semester i fyra veckor, hur ska detta gå??? Får väl leva ett extremt rent liv och smutsa ner minimalt. Nejdå, det ska nog gå bra det också. Men inte utan att jag kommer sakna henne. Hon inte bara hjälper mig hon är så jäkla duktig också. Jag kan lova att det är inte jag när det gäller städning.
Nu känns det verkligen som att helgen närmar sig. För att bättra på känslan och orka titta mig i spegeln så tog jag en runda inom solariet på hemvägen. Ja, jag vet att jag är fåfängd. Men det är så himla trist att möta ett grådaskigt ansikte i spegeln.
Håret ska också få en makeover ikväll. Nu börjar denna utarbetade kvinna få energi igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar