Summa sidvisningar

lördag 23 november 2013

JULGALA

en efterlängtade fredagen kom då äntligen. Jobb, snabbt hem och fixa till sig innan styrelsen samlades uppe på exp igen. Vår årliga julbegivenhet var i år Julgala i arenan. 
 Kl. 19,00 hade vi fått besked att vi skulle vara på plats, och maten stå framdukad. Vi fick kanonbra platser och där var massor av folk, ca 3000. Så bra förutsättningarna för en trevlig kväll.
 Man kan verkligen säga att artisterna levererade, var otroligt proffsiga. Tyvärr så är ofta de människor som blivit bjudna av sina företag inte de mest "spralliga", utan de sitter helst på sina stolar och småklappar i takt. Vi hade turen att få platser så vi kunde stå upp, dansa, tjoa och klappa utan att störa några. För artisterna gav oss alla sina hits och det var en hel del.
Så ni som har biljetter till ikväll kommer inte bli besvikna
  
 
 Som vanligt när det ska serveras mat till så många personer av samma Kristianstadsprofil som gör det på alla arrangemang i vår stad, så har det lite kvar att önska. Långa köer kan jag stå ut med. Men jag har svårt för att maten tar slut. För egen del så var det tur att jag tog janssons och prinskorvar redan i första rundan med sillen, annars hade jag varit en av de som inte fått ta del av dessa delikatesser
 Skitsnygga!!!!
 
Idag ska jag ha en lugn dag och kväll. Det får vara precis hur kul som helst på annat håll. JAG ska bara vara hemma och njuta med min tv och en fettdrypande pizza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar