Summa sidvisningar

söndag 3 november 2013

Mycket kaffe och ny bok

 Helgen går alldeles för fort, det parti som kommer jobba för kortare arbetsvecka ska jag rösta på vid nästa val.
Igår var jag för en gång skull med när jobbet ordnade after work. Hade bestämt mig innan för att ta det lugnt........Med facit i hand så blev det en kanonkul kväll, men inte särskilt lugn. Jag  som inte skulle stanna så länge, gick givetvis hem sist.
 
Lite trött i morse när jag vaknade, men det gjorde inte så mycket för det var ju rena skitvädret ute. Mycket kaffe och en ny bok gjorde att denna lördagen blev riktigt mysig 
 
Kan inte heller låta bli att kommentera det vansinnesdåd som utspelade sig i Lindköping i natt. Fan vilken sjuk värld detta är när en 15-årig pojk och en kvinna blir mördade.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar