Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

Fart på Olsson

 Ännu en minst sagt intensiv dag till ända, lite lugnare var det dock i eftermiddags när det var arbetsmiljögrupp...och gofika
 
  När jag kom hem hade jag en energi som kändes väldigt ovanlig, jag kände för att byta gardiner. Det är inte ofta denna känsla kommer över mig så det gäller att passa på.
Nu en halv timme senare har både köket och vardagsrummet fått adventsfint. Blir bra det med tanke på att säsongens första julbord ska intas imorgon. Hoppas på en mycket trevlig kväll imorgon med mat och gala i Arenan
När min son ska söka jobb kommer han kunna lägga en rätt ovanlig merit på sin lista, professionell stjärngosse!!!
 
Genom att han går i åk 9 musikklass så kommer han i år gå SJUTTON!! luciatåg. Då gäller det att man som förälder ställer upp och stöttar med bil, mat, dryck och ett jä..ligt positivt humör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar