Summa sidvisningar

fredag 29 november 2013

Jadå!!

 Får jag bara en eftermiddag/kväll utan massa måsten och några timmars sömn, då händer det saker. Denna underbara, kalla morgon har ju gjort sitt till och att det är fredag.
 
 Jag kunde sluta vid middag idag och när Elliot kom hem efter att jag kollat in skidorna så bestämde vi att göra något som jag aldrig tror vi gjort innan. Vi vilade, det blev en vila på 2 timmar, men gud vad vi behövde det båda.
Superpigga och taggade för en fredagkväll tyckte jag att vi skulle ha smågodis. Jag menade ju inte att Elliot skulle köpa halva Hemmakväll.
I rasande fart har det blivit adventstämning i huset. Vad man kan om man bara sätter fart. Givetvis har glöggbaren åkt fram. Ingen advent utan denna. Så är ni glöggsugna, titta in för här finns resurser.
 
 Så är fint blev det, jag är helnöjd. Tomtarna får vänta några veckor till.
Nu ska jag fira fredagkväll med glögg, godis och Idol (första avsnittet jag ser denna säsongen). Att vara hemma och bara vara en fredag hör inte till vanligheterna, men helt klart något jag skulle kunna vänja mig vid 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar