Summa sidvisningar

söndag 1 december 2013

Mingel, kalas, skidor och första advent

Igår var en riktigt go dag. Började med brunch och att kolla när IFK lyckades ta sig vidare i Europacupen. Därefter var vi hembjudna till familjen Sickeldal på julmingel.
 
Vilken justämning de hade fått till. Galet med pynt och häftiga julsaker. de bjöd på mingelmat och det var trevligt. Jag skulle vidare till Sebbe vid 18,00 så jag var tvungen att lämna julstämningen för 21-årskalas stämning. 
Det var mycket folk och ett kul kalas
 
En tradition när Sebbe fyller år är Duvanders supergoda chokladtårta. Fru Duvander vill gärna också vara med på bild 
 
Imorse vaknade man upp med två killar i huset (Fredrik och Elliot). Lång frukost med vinterstudion. Vad jag älskar detta program, när vinterstudion har satt igång så är det helt legalt att bara slöa framför tv´n halva dagen
 
I eftermiddags kände jag att jag behövde lite frisk luft. En runda på stan sen fika/mat.
Traditionen STOR pepparkaka när det är julskyltning får man inte glömma bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar