Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Önskelista

 Att stiga upp klockan 07,00 var ingen lek. Jisses vad trött jag varit idag. Överlevnaden har bestått i att man vetat att det bara var för en morgon
När mästerkocken är sleten slår vi med den lätta hammaren, det blev korv med bröd till middag.
 
 
Annars har det varit helt ok att arbeta idag, inte speciellt mycket att göra.
 
Då går man in för landning när det gäller 2013. Något nyårslöfte tänker jag inte avge, har aldrig lyckats hålla något ändå.
Däremot så önskar jag mig en hel del av 2014, högt på önskelistan står:
*  Att jag och alla nära och kära runt omkring mig får ha hälsan i behåll
*  Att året kommer innehålla många spännande resor
*  Att det blir en varm vår, sommar och höst
*  Att 2014 kommer innehålla mer "glitter och glamour" än 2013
*  Att IFK Kristianstad går till SM final och blir Svenska mästare
 
Antagligen har jag glömt massor som jag önskar mig....och vissa saker håller jag för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar