Summa sidvisningar

söndag 29 december 2013

Kalas!!!!

Vilken trevlig kväll vi hade igår!!!!!!
Det var förstas gången vi fyra som ska bege oss till Dublin var samlade på samma ställe.

Det bådar gott, vi har alla förutsättningar för att det ska bli en kanonresa!
 
Idag stod 30-årskalas på vårt schema. Med hjälp av viss photo redigering (läs filter) tyckte jag att vi båda blev respektabla för kalas även om inte någon av oss kunde skryta med mycket sömn.

Nu skulle vi ju inte så långt, bara till dörren mitt emot våran. Alltid kul att träffa släkten.

GRATTIS IDA!!!!
30-år, vilken ungdom, hela livet framför sig. Men i Februari när lille Alfred kommer så blir det ändring på det!
Jag känner faktiskt riktig panik.....jag ska arbeta imorgon. Inte för att gå till jobbet utan för att jag måste komma i säng inatt, helst innan det är dags att gå upp. Inte enkelt för en person som vänt på dygnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar