Summa sidvisningar

söndag 22 december 2013

Det ljusnar

Ja kamrater nu drar det ihop sig till att den långskäggade är på ingående. Visst är det trevligt och mysigt. Men framför allt så har det VÄNT, nu går vi mot ljusare tiden och det är lovely. Vi går mot den tiden av året som är min absoluta favorit.
 
Igår var jag på en liten avslutning för IFK ungdomarna och även för oss funktionärer. Lekarna kändes inte som något för mig....fast jag hade kanske haft möjlighet att komma riktigt nära. 
 
 
Däremot bjöds vi på julbord i arenarestaurangen 
Blev också färdig till att inköpa årets "måste" pimp till granen 
 
Vid 18,30 trillade våra gäster in till julfesten. Mat, dricka och trevligt umgänge. 
Min efterrätt som jag inte var helt nöjd med, blev väldigt uppskattad, kul.
Mätta och nöjda var det dags för årets julklappsrace. Många paket var det och en hård strid blev det. Givetvis fick man bra saker man alltid vetat ha.... 
Idag ska ägna  mig åt mig själv. Vinterstudion och handboll i soffläge bl a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar