Summa sidvisningar

onsdag 18 december 2013

Femtusentrettiotvå

Visst är det magiskt, precis hemkommen efter en brakfest. Rätt kul när det bara kan bjudas 4700, men idag sprängde man gränsen på 5000. Givetvis är det handboll jag menar.
 Det är så häftigt. Spelmässigt var inte matchen något speciellt men det blev vinst mot Ystad med 26-22, det är ju huvudsaken.

Till alla er som tycker att det blivit lite mycket, när man även kunde se min nuna i IFK PLAY idag. Jag lovar att 2014 ska bli ett år helt Birgitta fritt från mig i media...om jag själv får välja.
Idag har jag inte vilat i soffan, bra det. Då hoppas jag att jag kan somna innan kl 02,00 i natt. Jag vet också att det är lillelördag ikväll. Men jag väljer att ta glaset rött imorgon istället när vi är ett gäng som ska på AW. Då påbörjar jag min julledighet, en ledighet som hela min kropp och själ skriker efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar