Summa sidvisningar

tisdag 10 december 2013

Fint!!

Efter leken "hitta bilen", som jag brukar ägna mig åt stressiga mornar, så kom jag iväg. Först två snabba möten, sen var den utdelning av 2013 års arbetsmiljöpris i Kristianstad Kommun.
Stadshotellet stod värd och det blev en riktigt härlig långlunch.
Vinnare och 25 000 kr fick Mötesplatserna, träffpunkt för seniorer och personer med funktionsnedsättningar inom omsorgsförvaltningen


Så här Noblelikt var det framdukat efter prisutdelningen

Även menyn, var lite lik Nobelmiddagens. Givetvis fick vi hålla tillgodo med det alkoholfria alternativet. det var ju faktiskt arbetstid.
 


 
Kändes som en mycket lyxig arbetsdag, även detta skulle jag kunna vänja mig vid.
Men säg den lyx som varar för evigt. Ikväll bjuder denna ömma modern på falukorv och mos......ordningen är återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar