Summa sidvisningar

fredag 6 december 2013

Mycket på samma dag

 Dagen började denna kylslagna morgon på Sommarlust. Vi hade utvecklingsdag med våra ombud, ca 100 st. Vi inledde med min egen improviserade föreläsning
"NEJ". Därefter bjöd vi på en överraskning, Martin Svensson en stand up komiker. det blev verkligen uppskattat. Tror även vi lärare behöver något som lättar upp, och att vi får ha roligt tillsammans
 
Efter julklappsutdelning och lotteri var det julbord, alltid gott
 
Upp på kontoret och jobba ett par timmar innan jag skulle bege mig till konserthuset och Luciakonsert. Idag fick jag inte lyssna utan fick stå i garderoben. Vad gör man inte för att sonen ska på skolresa. Men imorgon är det min tur.
Lite fredagskänsla ville jag dock ha så jag mötte upp ett gäng ursnygga brudar på BA 
Det blev inte så sent för det är ju en ny dag imorgon. En dag med uppstigning 05,30, Luciakonsert. Det där med fridefull jul får nog vänta på sig. Men den som väntar på något gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar