Summa sidvisningar

torsdag 5 december 2013

Ösregn i storm

 Idag kan man väl ändå inte säga att hösten varit speciellt mysig. Hela dagen har bara varit grå och man har gått och inväntat stormen "sven". Vad är detta för namn på en storm ?
När jag var på väg hem kom han, inte ensam utan han hade det stilla ösregnet med sig.
Jag har ju ett solarie på vägen och hela jag bara skrek
-Gå in, få värme.
Man ska lyssna på sin kropp så det fick bli 15 minuter i värmen
 
Annars har denna dagen varit oerhört oglamorös. Kontoret med massor att fixa så jag hann inte ens med en riktig lunch. Men lite blandat fick duga
 
Ikväll tror jag att vi ska baka pepparkakor. En tradition sedan sonen var liten. Ärligt talat tror jag inte han bryr sig så mycket nu, men jag vill ju ändå framstå som en ordentliga mamman och kunna lägga ut mitt bak på facebook. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar