Summa sidvisningar

torsdag 26 december 2013

Utökning

 Vad härligt det är att vara ledig. Fast idag har jag varit lite trött. Kan antagligen bero på att min skönhetssömn var mycket begränsad natten som gick . Det där att vara uppe halva natten, dansa och ha kul ta ut sin rätt.
Fick ju också fira telefonsamtalet jag fick från min brors mellanson Christoffer i går kväll..... i sommar utökas klanen Olsson men ännu en medlem, såååå roligt.
Men trots trötthet var det med glädje jag gick bort till arenan för att se IFK ta emot H43
 
 Först halvlek var en blek tillställning, medan i andra hade IFK rena lekstugan och slutresultatet skrivs till 32-17. Serieledare nu när säsongen gör ett uppehåll för EM, gött!
 
Ikväll ska jag bara njuta och Rosegarden får stå för maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar