Summa sidvisningar

söndag 15 december 2013

Mycket av det mesta

 I år har det varit rekord för antal lucia tåg man sett. I fredags klarade sonen av 7 st, från tidig morgon, till hälsoträdgården vid 19,00 på kvällen. Men är imponerad av ungdomarna, inte ett enda gnäll. Det kan ju bli lite mycket för vem som.
 
 
På tal om "mycket" så kändes det inte helt bekvämt att hitta sig själv över två uppslag i fredagens tidning. Jag visste ju att det skulle komma någon gång, skönt att det är gjort nu

 
Lördagen gick också i Lucians tecken. Invigning av nya tågstationer stod överst på agendan.


 Därefter var det Näsbykyrka



Efter denna dagen gick sonen på bio och jag tog min tillflykt till ett gäng goa brudar och en sväng på BA.
Men, nu är det bara för sonen att på med lusselinnet igen. kl 16,00  kör de på Naturum, och det vill inte jag heller missa.
En vecka kvar innan jullov. Sällan att jag längtat så mycket efter ledighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar