Summa sidvisningar

torsdag 28 november 2013

Skräckmorgon

 När man sömndrucken kommer ut i köket och möts av denna varelse, känner man att denna dagen kan sluta hur som helst. När chocken lagt sig och jag kommit till sans, hämtade jag stora flaskan Radar och spruta hysteriskt. Lite lätt avdomnad av giftet kunde jag smidigt klämma till den med en bit papper.
De spindlar som vill uppleva julen ska INTE ta sig in hos oss.
Till alla som tror på skrock så började det heller inte regna idag, men en jä...la blåst
Trots spindelmorgon blev dagen riktigt bra. Fick en dag på kontoret och det var sååå skönt att få undan massa måsten som lagt sig på hög. På lunchen var jag och klippte mig så nu ser det inte längre ut som om  jag ständigt går omkring med en tjock mössa på huvudet
 
Efter jobbet hade jag träff med min fastighetsförmedlare. Så finns det någon som söker en strandnära tomt i Äspet, håll ögonen öppna. Om en vecka finns det en på Hemnet.
Snabbis fika med Susanna blev det också innan jag skulle på Lärarförbundets sista After Work på Bånken. Vilken succé detta blivit!!!! ca 100 medlemmar hade samlats för att kunna sitta och snacka tillsammans under trevliga former.
Egentligen har jag arbetet färdigt för denna veckan nu, om man ser på antal timmar. Men jag måste jobba fram till middag imorgon också sen är det HELG!!!!! 
Stakarna ska upp och andra trevligheter väntar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar