Summa sidvisningar

söndag 3 november 2013

Skitmobil

Efter en mysig söndagmorgon inträffade något väldigt obehagligt. Min mobil började bete sig underligt.
När jag ringde upp eller skulle avsluta ett samtal visade den "USSD kod körs". Sökte som en dåre efter hur jag skulle göra på nätet, men kom fram till att det vara bara att återställa den till ursprungsläge.
Fatta hur jobbigt det är, ALLT försvann, inte en enda app kvar.
Samtidigt nu när jag kommit över det så känns det lite befriande, allt skit jag samlat på mig i form av appar och annat är nu borta.
Vissa arbetsrelaterade saker har jag dock att ta tag i i morgon.
En välbehövlig fika på stan med Susanna blev det också, det hjälpte för att komma över min mobilfrustration.
Senare ikväll ska jag och Elliot gå på bio. Vi ska tillsammans med Sandra Bullock undersöka hur det kan kännas att bli helt lämnad ute i rymden.
Tror att mitt mobilproblem kommer förefalla rätt simpelt i jämförelse med det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar