Summa sidvisningar

söndag 5 augusti 2012

Hipp hurra för bästa Stoffe

Nu sitter man här efter överraskningsfesten för min brorson Christoffer som fyller 25 år. det har varit rätt mycket tissel och tassel för att få till det hela.
Vi packade bilen i fredags och körde mot Västervik och Loftahammar.
 Väl framme blev det mat och vin tillsammans med Johannas föräldrar som också kommit för att fira. Stoffe hade givetvis ingen aning om detta.
Igår var det massor med pyssel, mat som skulle göras, dukning, lekar och annat. Under eftermiddagen spelade Stoffes lag fotboll i Loftahammar och därefter blev han kidnappad.
Klockan 18,00 anlände han till Stensylt där festen skulle vara och alla sjöng när bindeln åkte av.
Det blev en superkul kväll, ca 30 personer, unga, gamla och kompisar. Johanna hade fixat med tipspromenad med efterföljande lekar. Måste tillägga att jag vann min del, grymt stolt.




Livliga lekar

Svägerskor!!!!

Efter en mycket kul fest vaknade vi upp imorse. Vissa var piggare än andra. Jag tillhörde faktiskt gruppen som festade lagom och kände mig helt okej.

Solen sken så vi åkte direkt efter frukost ner till Stensylt igen för att få en dag vid havet. helt underbart. Eva kom ner efter en stund med fika.


 
De fyra kusinerna samlade i vattnet. Jag kan erkänna att jag badade inte. Lite för kallt för en badkruka

 
Kusin Fredrik körde lite DJ takter

Ikväll har vi ätit pizza och nu har några åkt hem. Vi som är kvar ska bara ha en avkopplande kväll tillsammans med OS.
Imorgon ska vi köra mot Skåne igen. Sen ska jag faktiskt hålla mig hemma i tre dagar (kanske).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar