Summa sidvisningar

tisdag 28 augusti 2012

Det är rörig, sen blir det bra

Idag på morgonen var jag på information om Kristianstads nya Galleria. Vår expedition ligger ju precis mitt emot där den ska byggas. Jag kan bara säga att vi har två RÖRIGA år framför oss innan det blir klart.
Redan på lördag sätter man första spaden i marken sen är det igång. Om två veckor ska de utanför mitt fönster påla ner 800 pålar på två månader. Jag kan bara gissa hur man kommer kännas sig i huvudet efter detta. Blir kanske att jobba hemma någon dag.
Som om inte detta skulle räcka så bygger man nytt rådhus, nytt resecentrum och ska dra en ny busslänk genom staden. Man kan nog inte riktigt förstå hur det kommer bli med en ny stad.
Men den som väntar på något gott.....

Det kommer bli riktigt fint, tror jag.
 
Idag har jag haft en sån där lååång dag på jobbet. Tillika styrelsemöte. Kände desperat att vi var tvungna att pigga upp oss med något. Något i detta fallet blev smågodis.
Nu har man ätit så man nästan spyr. Lika bra det, för sen vill jag inte se det på några veckor.

Måste avsluta dagens blogg med lite humor från Expressen. hur tänkte man när man skrev
Känns håret tunt och platt?­
Välj ett shampoo som ­bygger volym.
Följ upp med balsam och stylingprodukter som ger hår och frisyr ett lyft.

Och la till följande bild:
Det är ju en MARDRÖM. Tänk att köpa ett shampoo och få detta håret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar