Summa sidvisningar

onsdag 13 april 2011

New York, New York

Strosa runt i Central Park
Uppleva nattlivet runt Times Square
Bestiga Top of the Rock
Fotografera frihetsgudinnan
Ta en drink på 230 rooftoop bar
En latte på någon av de otaliga caféerna
Shoppa loss i shoppingens mecka

Detta och mycket mer blir verklighet imorgon.
Kl. 08,30 sätter vi oss på tåget till Kastrup och korkar upp champagnen, 13,55 går flyget sen är vi på väg. Det ska bli så häftigt.

Ikväll ska jag packa och pussa på sonen. Tänk att jag ska vara ifrån honom i en vecka, så länge har vi aldrig varit ifrån varandra tidigare. Men någon gång ska vara den första.

Jag kommer heller inte bry mig ett dugg om varken internet eller bloggar under denna veckan utan bara njuta. Så till alla bloggläsare, jag ska ha det toppen och återkommer om en vecka med hur vi haft det och massa bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar