Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

Lurad på våren

Känner mig lite lurad, skulle det inte vara vårväder idag? Man jag har ändå fått massor gjort. Var uppe rätt tidigt för att ta tag i tvätten. Efter frukost insåg jag att balkongen fick vänta så fönsterna fick det bli istället.


Efter fönsterna var det bilens tur. Jag ska nämligen bestiktiga den imorgon. Alla som känner mig vet att jag har noll bil intresse. Bilen är bara till för att ta mig från A till B. Men jag kan inte vara utan. Så det är ca 1 gång per år jag unnar den en ordentlig biltvätt och det var idag.

När jag hade den lilla Reanulten för några år sedan så var biltvätt en "happening", inte minst för Elliot. Han älskade biltvätt för det regnade in genom taket på den så vi fick sitta med paraply under tvätten. Såg lite löjligt ut när vi var klara och fick öppna dörrarna och rist av vattnet.

När jag ändå var igång så blev det lite knäckebröd bak också
Jag känner mig således nöjd med vad som åstadkommits under denna söndag.
Nu ska jag mysa lite med Elliot som ligger i sängen och ser på film, han har tyvärr åkt på min senaste förkylning och är inte så pigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar