Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Tänka logiskt

Då var tisdagen också avverkad.

Idag har vi haft besök från Växjö, Karlskrona och Halmstad, våra jämförelse kommuner. Vi vet att arbetsgivaren i dessa städer + Kalmar träffas och jämför sig och tar efter varandra så då tycker vi det är på sin plats att vi också gör det.


Vi hade en bra dag med bra diskussioner och jag klagar inte på lunchen heller.

Ikväll måste jag börja ta tag i kommande tripp till New York. Stryka kläder och fundera på vad jag ska ha med mig. Jag är inte så logisk när det gäller packa för jag vill alltid ha för mycket kläder. Är rädd för att ta med fel, vilket gör att det alltid blir för mycket. Men i detta fallet är det ju totalt vansinne att ta med en massa när meningen är att vi ska shoppa loss. Ska bli spännande när kvällen är över och se vad jag lyckats prioritera bort.

1 kommentar: