Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2011

Tortyrkammaren

Hela jobbet var lätt irriterade i morse när vi insåg att våra datorer inte fungerade idag heller. Det blev rätt mycket kaffe, kan man säga.
Efter ett par timmar fick vi äntligen tag på IT service som då insåg att vi behövde hjälp. Jag skulle iväg på skyddsrond och det var skönt att komma ifrån. Efter lunch var det äntligen åtgärdat och allt kunde återgå till det vanlig. Eftermiddagen bestod av träff med skyddsombuden i område Söder och Väster.

Ikväll hade jag inte en enda ursäkt att komma med så det var bara till att köra bort till "tortyrkammaren", spinningen. Jag tycker på allvar att det är inte särskilt kul att träna. Det är absolut värst innan. nu efteråt när det är gjort känns det väldigt bra. Jag är såååå avundsjuk på alla som "älskar" att träna och gör det nästan varje dag. Jag önskar att jag vore av den sorten.
Men beach 2011 sköter inte sig själv. Jag har insett att jag får "offra" mig lite för att bli bekväm i bikini i år.

Utanför tortyrkammaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar