Summa sidvisningar

måndag 25 april 2011

En dag som gjord för fotboll

Fortfarande gott väder, det är bara att njuta. Att det sen var fotboll i eftermiddags gjorde inte det hela sämre. Det var dags för Kdff att ta emot Svenska mästarna Ldb Malmö. Nästan 1700 personer tyckte som jag, att dagen var som gjord för fotboll.


Tyvärr vann Ldb Malmö med 0-1, men det var bra kämpat aav Kdff. hHvig Lindahl i målet räddade dem många gånger.

Det enda lite mörka molnet denna underbara helg har varit att jag tyvärr tvingats ställa mig frågan varför vissa ska vara så satans komplicerade. Men "shit happens",  lätt fånget, lätt förgånget.

Imorgon är det jobbedag igen, det känns rätt fjärran. Fyra dagar ska jag väl orka fast jag har alla kvällar uppbokade fram till söndag. Det mesta är dock skojsiga saker så då är det inte några problem. Och om tre veckor ligger jag ju och solar i Turkiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar