Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Vart ska detta sluta?

Nyss hemkommen från en trevlig lkväll hemma hos Gunnel. Jag kan lugnt luta mig tillbaka, för jag förstod att jag är den som kommit längst i planeringen inför New York. Ikväll har vi även styrt upp vad vi ska börja med för gott redan på tåget till Kastrup, viktiga saker.
Man kan undra var detta ska sluta med cup cakes och annat när Gunnel satte ribban ikväll.
Helt hysterisk god fika. Man kan nästan ana att Gunnel jobbar i branchen. För min del har jag ätit vad jag ska för två dygn framåt.
Hela goa gänget samlat, jag är övertygad om att vi kommer få fantastiska dagar over there.
Imorgon är det fredag och den älskade helgen ligger framför mig, det känns ljuvligt. En annna sak som är ljuvlig är att IFK slog H43 borta ikväll




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar