Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Lycka för vissa

Varje år vid denna tiden så är det mycket snack om att få tillbaka på skatten. För vissa är det stor lycka. Jag har aldrig någonsin fått uppleva denna lycka.
Jag har nämligen ALDRIG fått tillbaka på skatten, inte heller i år. Så jag tycker att snacket om skatteåterbäring är överskattat. Det var inte några stora summer i år men jag hade nog fått en helkväll ute för dessa pengarna om jag fått tillbaka dem istället.
Men det är bara att skaka av sig och hitta lyckan på annat sätt. Jag hittar den på balkongen nu när det är så härligt väder. Har suttit där ute en stund nu efter jobbet och njutit.
På jobbet har det för övrigt varit som en vanlig måndag, mycker mail och en del telefon.


Om en stund kommer mitt hem förvandlas till en scen från Familjen Taikon. Jag har 6 maskiner tvätt på gång och de ska torka så jag får väl hänga upp den i gardinstänger och annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar