Summa sidvisningar

lördag 30 april 2011

Hattparad

Idag har väl ingen missat att det varit kungligt bröllop. Jag fördrog att luncha med Eva och missade det hela men jag förstod att jag tvingades se det många gånger ändå. Själva vigslen visade sig bli en mördande tråkig historia. De såg inte särskilt föräskade ut heller men jag får hoppas på att det var nervositeten som tog överhand.

 Jag kan inte annat än tycka synd om söta Kate som från och med nu är av med allt vad privatliv heter.

Det som var betydligt roligare än själva bröllopet var de hattar som några av gästerna hade på sig. Man undrar hur de tänkte??? Inte ´kan de varit i sina sinnes fulla bruk när de valde de här?
 

Det är som en parodi. Beatrice och Eugenie ser rent förjävliga ut i sina kreationer och Posh kan väl aldrig kallas modeikon efter detta tilltag.

Nog om bröllopet och tillbaka till mitt mer vardagliga liv. Fredagen har varit en bra dag. Både sonen och jag har blivit klippta och ikväll har vi varit inne hos grannen på fest. Imorgon ser jag framemot en underbar Valborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar