Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Jag ger denna helgen 10 poäng

Skulle denna helgen bedömmas efter sann halv åtta hos mig anda så skulle den absolut få en 10:a. Igår var vi först och häsade på hos Britta på torpet. Håkan, Linda och charmtrollet Isac var också på plats.


När jag lämnat av Elliot och mormor i Åhus körde jag in till stan. Lördagkvällen blev super mysig.

Idag har det varit riktigt sommarväder. Balkongen har fått sig ett lyft och jag har suttit där ute och läst halva dagen.



Sport mässigt ska jag inte heller klaga. KDFF vann borta med 0-5 igår och idag slog IFK, Stavsten med 28-21. Det var ingen höjdar match men det viktiga är att de vinner. Nu är korvarna snart grillade på balkongen så vi ska ta och äta. Tre arbetsdagar nästa vecka sen bär det av till New York. Just nu gillar jag mitt liv otroligt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar