Summa sidvisningar

måndag 4 april 2011

Nu kör jag ett år till

Vilken nice väder det varit idag. Klarblå himmel och sol, det gillar jag. Premiären för uppkavlade jeans är därmed avklarad.

Denna måndag har bara flugit iväg. Möte på morgonen och arbetsplatsbesök vid 10,00 sen var nästan denna dagen över. Kl, 14,40 hade jag dock tid för besiktning på bilen, och jag hatar det.
Jag följer givetvis inte med på rundan runt, utan sitter snällt och väntar i väntrummet och är skitnervös. När sedan killen som haft hand om bilen kommer in tittar jag bedjande på honom, ända tills han utbrister:
-Ja du, det såg bra ut!!!!!!
Lyckan är du total. Han tyckte dock att jag ska börja bromsa mer för annars är risken att jag måste byta bromsskivorna med tiden. men den tiden den sorgen. Nu kör jag lyckligt vidare ett år till.

Jag var så lycklig så jag bestämde mig för att inte köra tillbaka till jobbet utan ta ut lite komp. Tänkte också vara den duktiga mamma som jag annars aldrig är, som är hemma när sonen kommer från skolan. Henric och Elliot blev mycket förvånade när de kom hem och såg att jag gjort pannkakor.


Killarna är mätta och på väg till teatern och jag har några timmar för mig själv. Tror jag ska ägna dessa åt en liten powernap.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar