Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Då har det hänt

Då har det hänt, jag har blivit ett år äldre. Måste säga att det hela gick väldigt obemärkt förbi. Det där att fylla år tappade sin tjusning vid 20. Men om jag ska vara ärlig så tror jag på att var ålder har sin charm. Så bra som jag trivs med livet nu har jag inte gjort på länge.
För att fira till det lite igår så kom mormor in och vi var på Rosegarden och åt lunch. Efter det gick vi hem här och fikade.

Super gulliga sonen hade själv valt en present till mig och det kunde inte vara bättre.


Jag hade aldrig lyckats köpa en ring som passade perfekt till någon annan. På kvällen var det dags för handboll. IFK-Malmö, en liten vinna eller förvinna match som de var tvugna att vinna.


Och de VANN. Jag tror det var bara för att jag fyllde år, kan inbilla mig det iallafall. Det som sen återstod av min födelsedag ägnade jag åt mys.

Idag har jag jobbat, det blev länge för jag var tvungen att stanna kvar och kolla på skid VM. Så fantastiskt bra att Svenskarna slog norrmännen. Det kan bli ett riktigt kul VM detta.

Imorgon ska jag vara ledig, nice. Därför ska jag och Elliot ha en filmkväll i kväll, tror inte vi hinner med alla tre förstås.

Har också bestämt mig för att skita i allt vad diet heter och slafs i mig en pizza.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar