Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

New York planering

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt. Fixat lite inför festen imorgon och slappat. Ikväll har vi varit hemma hos Carita i Åhus och börjat planera upp vår New York tripp i april.


Carita hade verkligen gjort New York team på kvällen. Till efterrätt blev det Key West lemon paj, så god.
Vi försökte oss också på ett spel om New york, men efter vin och congnac kan jag erlänna att det gick inte speciellt bra. Vi får ta med det på resan och se om vi lyckas bättre.


Till kaffet hade vi tagit med oss en tårta som symboliserade vår resa. Vi var tyvärr så mätta och halvberusade då så vi bara smakade den.

Det känns som om detta kommer bli en kanon resa. Att få resa iväg med människor man gillar till världens storsstad kan bara inte bli fel. Nu ska jag lägga mig så jag är pigg till nästa fest imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar