Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

NYTT

Oj, nu fick man plötsligt byta blogg. Men det ska nog gå bra det också. Jag kommer fortsätta som innan och skriva om min enkla liv.
Mitt enkla liv har denna måndag bestått av arbeta. Elliot har också arbetat idag, eller rättar sagt prao. På Sjögårdens förskola, småbarns avdelning. Han tyckte det var superkul och längtar redan till imorgon. Igentligen har han lov denna veckan men vi är i Turkiet när de har prao, så hans amitiösa mamma tyckte att han kunde göra det nu istället.

Ikväll ska jag göra allt jag kan för att jag inte ska fastna i Big Brother
Tyvärr brukar jag ha en förmåga att fastna i skitprogram. ta t ex Paradise Hotel, tror inte jag missade ett avsnitt. Jag får väl lägga mig innan 22,00 så ska jag väl klara mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar