Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Försoffad

Det är inte bra när det är så mycket sport på tv på helgerna. När jag vaknade i morse kände jag mig både fysiskt och psykiskt försoffad. Några sviter efter gårdagens fest hade jag inte, bara lite röj här hemma.
När jag bevittnat Petter Northugs försmädliga seger var det en lång promenad som stod på schemat.


Speciellt varmt var det inte, så jag fick hålla god fart.




När vi kom ut på andra sidan kom vi på att vi aldrig varit på Naturum. Det blev en positiv upplevelse. 


Vi fick ta en fika inne, men jag kan redan se mig sitta ute i sommar och fika medan solen värmer. Jag kan längta ihjäl mig efter det.
Nu känner jag mig betydligt minder försoffad och tycker till och med att det ska bli rätt kul att jobba imorgon. Och jag kan med gott samvete närma mig soffan igen ikväll och avsluta denna helgen med en bra film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar