Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Shit vad jag måste varit trött. Vaknade inte förrän vid 11,30. Jag fullkomligt älskar att ha en ledig dag framför mig och veta att jag kan äta långfrukost och bara vara.
Om jag nu inte skulle haft fest ikväll hade det förstås varit ännu slappare. Men nu tvingades jag fixa med mat, dukning, tårta och annat.


Vid 18,30 hade jag provat sju klänningar (tror det kallas kvinnlig fåfänga) och äntligen bestämt mig och då kom gästerna. Mat, vin och tårta, sen bänkade vi oss för melodifestival.
Fasen vad svårt det var svårt att välja ikväll. Givetvis hejade jag på Lasse Stefanz, det måste jag göra när de är från Kristianstad. Det var så svårt ikväll att ingen vann. Inte f..n kunde man tro att svenska folket var så gammalmodiga så de röstade fram duracellkaninen Linda Bengtzing.

Men bitterhet ligger inte för mig så det är bara att ta nya tag nästa vecka. Jag är väldigt nöjd med festen och alla fina presenter jag fått ikväll. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova lääääänge imorgon också



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar