Summa sidvisningar

tisdag 29 november 2011

Spännande och oförutsägbar

Jag är inne i en riktig "titta på film" period. Bara i helgen har jag klarat av tre Varg Veum och en Irene Huss. Varg Veum är sådär, de är så himla förutsägbara, Irene Huss gillar jag alltid. Igår kväll landade framför en av årets absolut bästa filmer. Det var grymt spännande, varierande och lite läskig, jag pratar om Huvudjägarna, en filmatisering efter Jo Nesbös bok.
Denna kan jag varmt rekommendera om ni ska se något bra i höstmörkret.
Idag har jag varit på en roadtrip. Det skulle bli Åstorp t o r men det blev en runda runt halva Skåne med buss på två timmar istället innan jag var framme. Irritationen var rätt påtaglig men jag hade ju ingen att gnälla på. Den stackars busschauffören gillade nog inte heller detta. Jag fick en kommentar på FB att det heter inte Skånetrafiken utan Skånetragiken. Jag har viss förkärlek till tåg annars:), men inte idag.

Jag tror det är fler än jag som ibland funderar på om man prioriterar rätt i livet, om man gör rätt saker eller om man gör vissa saker för att ALLA andra gör det? En sak som jag är stolt över och som jag prioriterar helt rätt, det är att komma hem varannan vecka och ha nystädat, skinande rent! Det är underbart och gör att jag klarar av andra saker som jag hellre gör än städa på ett mycket bättre sätt. Tack "I"!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar