Summa sidvisningar

fredag 4 november 2011

Ibland blir det riktigt bra

Redan fredag, jag tillåter mig att tycka att denna veckan gott oerhört fort. Som vanligt var det temadag. Idag går vi all in och visar vilka som döljer sig ovanför benen.


Har man inte varit på kontoret på 2 dagar så märks det, inte minst när mina två kolleger hade nöjet av att vara lediga idag. Sonen mötte upp när jag skulle hem och tro det eller ej, men han gick med på att inskaffa nya skor. Känns bra, är inte så säker på att låga Converse kommer hålla hela vintern.

Inte för att jag har någon julkänning (vill inte ha det heller) men lite sugen på glögg är jag dock. Därför ska årets Blossa glögg provsmakas under kvällen.


Som många vet så lyckas jag inte alltid med min matlagning, meeeen, ibland blir det riktigt bra. Ikväll blev det det. Måste därför också ge ett smakprov när jag verkligen lyser i köket.



Wokade nudlar med kyckling, sallad med Sweet chili sås, det blev bra.

Nu ska kvällen avnjutas i hemmet med vin och Idol.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar