Summa sidvisningar

torsdag 12 juli 2012

Alltid lika kul

Jag visste det, när inte jag är på jobbet passar de på att festa till det. Men idag kom jag på dem.

Men det är dem väl unnade när de tvingas arbeta. Själv har jag också ägnat mig åt detta idag. Shit vad jobbigt det var att stiga upp kl. 07,00. Två möte inplanerade på förmiddagen och lite ekonomi att ta hand om på eftermiddagen innan jag fick gå hem.
Ikväll har vi haft vår "äta med Jenny" kväll. Alltid lika kul. Det är liksom en tradition.

Ikväll åt vi på Bånken och det blev verkligen lite extra kul när Jenny berättade om hur framtiden för henne kommer bli...............
Efter Bånken gick vi vidare till Lilla Torg där det var Kalle Christiansson och Amanda Fondell. Kalle var kanonbra, men det var fasen vad Amanda kan gala, blir nästan lite för mycket.


Det blev en öl och lite musik innan jag gick hemåt. nu ska jag snart lägga mig. Det är jobbigt att stiga upp i ottan, det känner jag nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar