Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Överträffat mig själv

Nu är det väldigt svårt att inte gnälla över vädret. Är det för mycket begärt att slippa regnet en enda dag?
Jag skulle egentligen åkt ner till Beachhandbollen en runda idag, men det gick bara inte i detta vädret.

Så jag sov länge sen har dagen varierat mellan.......

Bokläsning, och.....

Filmtittande.
Det har gått bra det också fast jag känner mig lite rastlös. Kanske därför jag överträffat mig själv och lagat riktig middag, fast det är semester.

Jag kan bara jag vill, problemet är att jag inte vill så ofta.
Nu sitter man här mätt och fortfarande rastlös. Så rastlös blir jag dock aldrig så jag fixat Lotta på Liseberg, får nog bli ännu en film. Eller kanske jag ger mig på det senaste inköpet. Får se hur mycket walkande det blir, men ambitionen finns där


Jag har också fått hem min älskade son som jag inte sett sedan i lördagsmorse. Han börjar bli stor, bara att inse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar