Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

Inte mycket

Idag har jag inte gjort för mycket. Misslyckades direkt när det gällde att inte vända på dygnet fast det är semester. Hade satt klockan till 09,00 för att minsann komma upp i tid så inte hela dagen går. När klockan ringde var jag näst intill medvetslös och snoozade en timme innan jag pallrade mig upp.
Det blev en sväng på stan med sonen, och mat.
Gun mötte upp oss och sen gick hon och jag en runda bland reorna.
Ikväll åkte vi hem till Agneta som fyllt år och grattade henne. Vi bjöds på grillad lax, supergott.

Haha, av bilderna att döma ser det ut som om mat är det ända jag tänker på.

Nu ska jag se en film innan det är dags för sängen. Tror jag ska göra ett nytt försök att gå upp klockan 09,00 imorgon...går säkert bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar