Summa sidvisningar

fredag 27 juli 2012

Läääängtar!!!

Efter ett besök hos föräldrarna i Åhus åkte jag vidare ner till stranden. Tro det eller ej men jag har BADAT. Det innebär att det säkert var 20 grader, annars hade det inte hänt.
Sonen var hemma hos Johannes, så jag hade ingen hemma som skulle ha mat. Därför passade jag på att stanna ett bra tag och njuta i sanden.

Nu ikväll har jag "roddat" lite inför kommande dagar. Elliot ska vara hos Collianders och jag ska till Göteborg. Det visade sig att han kom inte hem ikväll heller utan jag har precis levererat sovsäck m m, så han klarar sig till måndag.
Jag ska ha en riktig tjej helg med The Boss. Fyra tjejer som imorgon kör mot Göteborg, ska bli helt underbart. Nu sitter jag och kollar på livechatten där de refererar kvällens konsert. Visst är jag lite avundsjuk på Jörgen som upplever Bruce ikväll, hade gärna varit där tillsammans med honom. Men jag får träffa honom en liten stund imorgon när han möter oss i den lägenhet vi tar över efter honom och hans vänner.
Att uppleva Bruce på Ullevi är absolut en av årets stora happening, har längtat ett halvt år nu.

Får oss är inte helgen slut med Bruce utan på söndag stör vi mot Ullared och övernattning där. Tror jag kan använda den slitna frasen här.....LOVE MY LIFE.
Nu avslutar jag kvällen med OS invigning, helt ok.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar