Summa sidvisningar

måndag 9 juli 2012

Lugn semesterdag

Idag skulle jag stiga upp tidigt för jag hade tid i tvättstugen. Det blev så där bra med det. 10,20 vaknade jag och hade då stängt av klockan i sömnen ca 15 gånger. Men jag fick trolla med knäna, så det blev tvättat trots allt.
Vädret har varit lite si och så idag, så jag bestämde mig efter velande att inte åka till stranden, hade lite att fixa med på stan.
Blev en mysig lunch med sonen också.
Hade jag nu mot förmodan några gråa hår så är det absolut eliminerade nu....OM jag alltså hade några, kan väl inte va möjligt

Det har alltså varit en mycket lugn och skön semesterdag. Ikväll ska jag bara vara hemma. Sambon har precis gett sig ut på stan på Rix FM. Jag får väl börja vänja mig vid att ha jour när han också börjar springa ute. Jag är uppriktigt tacksam för att jag slipper stå i Tivoliparken med tusentals tonåringar kring  mig. Känns väldigt moget, men då sitter jag hellre hemma med ett glas rött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar