Summa sidvisningar

måndag 30 juli 2012

Mäktigt

Det är bland det ­finaste jag sett. Och ja, det är det bästa jag sett med ­Springsteen.
Anders Nunstedt, Expressen

28/7 2012: Vi kommer aldrig att få se något liknande igen
Markus Larsson, Aftonbladet

Så skriver några av de mest trogna Bruce Springsteen kritikerna efter lördagens konsert på Ullevi. För min del kan jag skryta med att jag sett honom de flesta gångerna han varit i Sverige, men det vi fick uppleva i lördags var MÄKTIGT. Efter mer än tre timmars konsert i rasande tempo, händer det plötsligt. Som värsta lottovinsten slår han an ackorden till Jungleland och då inser jag att jag är sååå lyckligt lottad att få uppleva denna stund. Till och med en tår rinner ner från kinden. Varsågoda, lyssna och njut



Det har inte bara varit konsterten som varit toppen denna helgen utan hela paketet. Tillsammans med Ami, Torunn och Agneta anlände vi till Göteborg och lägenheten vi lånat vid 14,00. Jörgen som varit på konserten dagen innan var kvar och tog emot oss. Eftersom ösregnet kommit med oss, så satt vi kvar och festade till det lite innan vi gick ut och åt lite mat vid 18,30.
Att få lite mys med Jörgen är aldrig fel.

Jörgen tog tåget hem och vi tog oss en middag.

Söndagen började vi med en god frukost i Göteborg, innan vi körde till Ullared och shopping.


Här rotas det bland billigheterna

På kvällen åt vi middag på Harry´s bredvid motellet där vi övernattade. Måste erkänna att vi var lite sletna efter gårdagen.
Motellrummet förvandlades till en jättegarderob. Det blev lite provande och vindrickande innan vi knoppade in.

Idag hade jag inte mycket mer jag skulle handla men vi gick in på GeKås för att äta frukost. Efter utcheckning 11,00 körde vi hemåt. Fika på Tajes i Våxtorp är ett måste så det unnade vi oss.


En sån här helg med brudar behöver man ibland, så kul vi haft och alla var helnöjda. Vem kan inte va det när man har fått uppleva The Boss i högform.

Nu ska jag packa upp.....för att sen packa igen. Imorgon åker vi till Landskrona där vi ska bo några dagar. Jörgen jobbar men jag och Elliot ska ta en tur till Helsingör och gå runt och dra i stan, e det semester så e det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar