Summa sidvisningar

söndag 22 juli 2012

Sommarens badpojke

Vad lycklig jag är idag. Har fått ännu en dag på stranden. Denna sommaren är man ju inte precis bortskämd med dessa.
Vi var rätt snabbt uppe imorse för att sen köra ner till Åhus.
Blev faktiskt lite förvånad över att det inte var mer folk som hittat hit, för det var ett underbart väder. Eva och Hasse passade också på att få lite bränna.
Sen har jag också utsett Årets Badpojke. Jag vågade mig i till knäna, Eva doppade fötterna, Hasse gick inte ens nära havet men Jörgen hoppade lugnt i TVÅ gånger i detta 14 gradiga vattnet. När han kom upp sa han, -Det var skönt!!!! Snacka om Badpojke

BADPOJKEN 2012

 Det var inga andra som vågade sig i så långt man kunde se.

När vi kom hem bjöd Jörgen oss på pizza, innan han var tvungen att vända hemåt mot Landskrona.
Nu ska jag packa väskan inför två dagar i Köpenhamn med Collianders, ska bli jättekul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar