Summa sidvisningar

onsdag 11 juli 2012

BÄST!!!!!!!

Ikväll är jag bara bäst i min sons ögon. Skjuter som en kratta men lycka ändå med min charm att ta hem en Angry Bird figur. Det fick kosta en puss men det var det värt.
Har haft en mycket bra semesterdag. Började med fika hemma hos familjen Stjernqvist. Dessa människor träffade jag på BB när Elliot föddes och vi håller fortfarande kontakten, det är stort.
Det är inte mycket våra tonåringar tål

Gulliga hunde Sivert underhöll oss i massor..
Elliot kördes efter fikan hem till Collianders och jag tillbringade eftermiddagen hos grannen
 Kl 15,30 gick jag in till ett nystädat hem, underbart. jag lyckades sova bort en timme innan det var dags för erotikparty hemma hos Agneta.

Lite fattigare, lite småberusad åkte vi sen vidare mot stan. Tog en öl i ett av öl tälten innan vi gick hemåt., Kan summera semesterdagen som väldigt bra men saknar solen. Hoppas den återkommer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar