Summa sidvisningar

onsdag 13 februari 2013

Jag och Mr Grey

Nu lägger vi onsdagen också till handlingarna. Idag har jag haft revisiorerna här och gått igenom 2012 års pengar, det gick bra.

Resten av dagen förflöt i ett lagom tempo. Lunchade med Britt-Marie, alltid mysigt att komma ifrån en stund. Med tanke på att jag inte har någon son hemma som ska ha middag så hoppade jag över det ikväll. Laga middag varje kväll är ett måste om man har en 14-åring, men inget måste om man är snart 48:a.
Istället stack jag upp till min moder och fixade lite smått hos henne, det där lilla extra som piffar till det hela. Hon är nöjd.





En sak som är väldigt bra med att inte ha Elliot hemma är att jag slipper campa. Ska bli sååå skönt att kunna belägra sin "gamla" säng, om så bara för en natt. Jag tar Mr Grey med mig........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar