Summa sidvisningar

torsdag 7 februari 2013

Några förmånga

Ännu en morgon att kravla sig ur luftmadrassen.
Hela dagen idag har jag ägnat åt anställningsintervjuer till förskolechef.

Med facit i hand så är det några för många. Man orkar knappt hålla skärpan en hel dag. Jag hade det ändå rätt lindrigt. Efter en god kinesisk buffe till lunch fick jag avvika upp på vår förvaltning för att ägna mig en stund åt skolchefrekrytering.

Sen tillbaka igen. På måndag är det en intervju till, sen ska det nog vara klart.
Det har varit rätt mycket nu några veckor och då brukar jag kunna få "migrän" känning. Den kom idag under intervjuerna. Men med Eezeneo i väskan så blev det inte mycket av det. Ska bli rätt gott med helg snart.
För att inte sitta sysslolös ikväll ska jag ta mig an att avfrosta frysen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar